Glow_HDR bug? - AGameTech forum
Меню сайта


Форма входа


Поиск


Мини-чат


Друзья сайта


Статистика


Приветствую Вас, Гость · RSS 02-Ноя-2024, 07:32
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Glow_HDR bug?
smr597Дата: Понедельник, 09-Фев-2009, 21:59 | Сообщение # 1
Новоприбывший
Группа: сельчанин
Сообщений: 4
Статус: Offline
Hello,
I'm trying to use dot3 bump mapping, with "Glow_HDR=1"
but i get a weird result.
It seems like normalmap "lightbox" is replaced with "hdr buffer" or something like that.

My system uses the same algorithms as demo4 by Andreyman.

Code

BrushTexture c_brush(i),LitTEX,0,0;dot3 light
BrushTexture c_brush(i),c_tex_N(i),0,1;dot3 normal map
BrushTexture c_brush(i),AmbTEX,0,2;ambient light
BrushTexture c_brush(i),c_tex(i),0,3
BrushTexture c_brush(i),ColTEX,0,5;dot3 color

with Glow_HDR=0

with Glow_HDR=1

Also, thanks Andreyman, for making Ashadow v1.0.9.7 free!

 
ANDREYmanДата: Среда, 25-Фев-2009, 19:42 | Сообщение # 2
Admin
Группа: Хозяин
Сообщений: 155
Статус: Offline
Hm... I will fix this buq in a short time
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: